EXPOSICIÓ DE FOTOGRAFIA EFIM

En Josep Manuel Rueda, director de l’Agència Catalana de patrimoni Cultural ens ha visitat  amb motiu de la inauguració en el nostre centre de l’exposició itinerant de les obres guanyadores del concurs EFIM’18. El nivell de qualitat de les fotografies és extraordinari. Passeu a veure-les!

Aquests dies en què hem acollit la mostra fotogràfica al centre l’han pogut gaudir l’alumnat dels diferents cursos. La professora de Socials que coordina aquesta activitat, Teresa García els ha guiat en la interpretació i la rellevància del contingut de les obres i també ha animat l’alumnat del centre a treure la part artística i la reflexiva davant del patrimoni cultural en general i el monuments en particular per crear les seves obres i presentar-les a la convocatòria del concurs  EFIM’2019.

Participeu!

Animeu-vos!