Ens convertim en empresaris i empresàries

Info_emprenedoria

L’alumnat de l’optativa d’Emprenedoria de 3r de l’ESO es converteix en empresaris i empresàries durant un trimestre. Definició de la idea de negoci, estudi de la competència, clients, proveïdors, pla de marketing, pla financer… són entre d’alrtes els conceptes que ha treballat l’alumnat per a poder realitzar el Pla d’Empresa del seu futur negoci. L’Ainhoa i la Clàudia dirigiran una discoteca, el Pau i el Gerard seran els gerents d’una empresa d’instal·lacions per a practicar Parkour i el Natxo, Mario i el Dani han posat en marxa una botiga d’equipaments de telecomunicacions i electrònica.

Bona feina!. Aquí podreu visualitzar el moment que presenten el seu pla d’empresa als possibles inversors en el seu negoci.