Don Quijote de la Mancha

don_quijote

El Departament de llengües portarà al teatre, CÍRCOL CATÒLIC de Vilanova, l’alumnat de 3r d’ESO per veure l’obra “Don Quijote de la Mancha”

La sortida es realitzarà el divendres 13 de novembre.

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut