Culture and values. Goal achieved!

Les classes de Culture & Values a 3r no podrien acabar de millor manera la setmana passada.

Primer, un pastís boníssim fet per una de les àvies que ens van visitar.

Tot seguit, videotrucada amb l’alumnat d’Alemanya amb qui han estat treballant durant el curs.

Finalment, i ja a casa, segueixen parlant entre els de Cubelles i Kleinmachnow, comparant els calendaris escolars.

Objectiu aconseguit!!

Felicitats per la feina ben feta!!

———————————-

The end of Culture & Values couldn’t be any better.

First of all, a delicious cake baked by one of the grannies who visited us recently.

After that, a videoconference with the German students with whom we have been working.

Finally, at home, they keep on chatting amongst them, comparing their school calendars.

Goal achieved!!

Congratulations for the job well done!