CORREU DES DE LONDRES A L’ALUMNAT DE 2n d’ESO

cartes22 cartes33

En arribar de vacances de Nadal, els/les alumnes de 2n d’ESO van rebre les primeres cartes en resposta a les que van enviar als seus “amics de cartes” d’un institut de Londres.

Dibuixos, fotos, monedes i tot tipus de detalls decoraven i estaven enganxats a les cartes. Amb aquesta mostra els/les nostres alumnes ara tenen la motivació de deixar-se anar una mica més, ja que, al ser nosaltres els primers en contactar amb ells, tenien certa vergonya en personalitzar massa els fulls. Trencat el gel, i ja coneixent una mica més el seu amic, ens motivem per treballar els escrits durant les properes setmanes.

Tot és només el començament d’un seguit de correus que farem regularment al llarg del curs. De fet, ja estem treballant en la següent carta, en la qual parlaran sobre les festes de Carnestoltes de la nostra zona, i respondran a les preguntes adreçades personalment a cadascun d’ells.