Alumnat Consell Escolar

Durant la setmana passada es van dur a terme les eleccions al Consell Escolar per tal de renovar els representants del sector famílies, professorat i alumnat. Gràcies a tot l’alumnat que ha participat en les votacions, especialment a l’Erik Piñero i a la Paula Montemayor que han actuat com a vocal i secretària de la mesa electoral. Enhorabona a tots els que heu presentat la vostra candidatura i enhorabona als dos candidats amb més vots obtinguts. Donem la benvinguda com a representants de l’alumnat al Consell Escolar a:
– Yi Hao Jiang
– Hugo Fernández