Setmana de l’Orientació Educativa de 4t d’ESO

🤔🧭😀 L’alumnat de 4t d’ESO del nostre centre es troba en la recta final de l’ensenyament obligatori, i per tant, en un moment de presa de decisions. D’aquí a pocs dies decidiran què faran en un futur immediat després de finalitzar l’ESO, i quins estudis continuaran fent segons els seus interessos, habilitats i  aptituds.

Al llarg de la setmana de l’Orientació Educativa, que celebrem al nostre centre del 12 i el 16 d’abril, guiem a l’alumnat en aquest procés, ajudant a descobrir vocacions i fent un passeig per tota l’oferta acadèmica a la que poden accedir.

Per això comptem amb la inestimable col·laboració del nostre equip d’orientadores de l’Institut, dels tutors de 4t d’ESO i les orientadores i els orientadors de l’Espai Jove de Cubelles i l’Oficina Jove del Garraf, professionals en què l’alumnat es pot recolzar en tot moment per resoldre dubtes. S’INICIA UNA NOVA ETAPA!!!!  🤔🧭😀