Don Quijote de la Mancha Feu un comentari / Per admin / 17/10/2015 / General Portada El Departament de llengües portarà al teatre, CÍRCOL CATÒLIC de Vilanova, l’alumnat de 3r d’ESO per veure l’obra “Don Quijote de la Mancha” La sortida es realitzarà el divendres 13 de novembre.