Ciència quotidiana

L’alumnat de 4t d’ESO que cursa les optatives de Física i Química i Biologia i Geologia ha participat en la mostra d’experiments celebrada a Sitges el passat divendres dia 15 de novembre.

Al llarg del matí han pogut mostrar els seus experiments als grups d’alumnes de primària i secundària que han visitat l’estand.

L’alumnat de 1r d’ESO del nostre centre ha visitat la mostra

Compartint, tothom aprèn!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut