Fem un hort

Per què un hort al nostre institut? El treball de l’ hort ecològic a l’ INS és la manera més adient d’oferir als nostres alumnes una educació mediambiental basada en la cura, respecte i defensa de la natura. Els alumnes coneixen i aprenen els productes, les eines i les tècniques de treball agrícola, experimenten amb les llavors, així com aprenen a fer “compost”, reutilitzant els residus generals de l’ institut i treballant per la sostenibilitat. Tanmateix, adquerixen capacitat per trobar solucions als problemes ambientals, sent un recurs per al desenvolupament del sentit crític.

Sens dubte, és una manera de motivar a l’alumnat i promoure l’aprenentatge cooperatiu, potenciant les competències transversals comunicatives, socials, personals i metodològiques.

hort1 hort2