ALUMNES DE L’INS LA VALIRA GUANYADORS DE LA SEMIFINAL DEL CERTAMENT DE LECTURA EN VEU ALTA DE L’ALT PIRINEU I L’ARAN

El passat divendres 6 de maig, 4 alumnes de l’INS La Valira van participar com a finalistes de l’Alt Pirineu i l’Aran en la XVIII edició del Certamen de Lectura en Veu Alta.

La final provincial de Lleida es va fer a l’Auditori de la capital en un format presencial, després de dos anys de format virtual.

El Pau Bouzas, de 1r d’ESO, va participar en la categoria de Corsaris, i la Dana Boldú, Aleix Balagué i la Laia Limones van participar en la categoria de Tropa de Corsaris.

Tots quatre ho van fer molt i molt bé. Van rebre les felicitacions dels membres del jurat i van tornar a casa amb la satisfacció de la feina ben feta.

MOLTES FELICITATS, NOIES I NOIS!!!