6 ALUMNES DE L’INS LA VALIRA ENTRE EL 5% DELS MILLORS RESULTATS DE CATALUNYA

El dia 18 d’abril s’han publicat les puntuacions del Cangur 2022.
Les proves Cangur (altrament dites International Mathematical Kangaroo o bé Kangourou sans Frontières) és un concurs preuniversitari de matemàtiques que s’organitza en més de 30 països, amb l’objectiu d’acostar les matemàtiques als més joves i intentar despertar el seu interès a través dels problemes. La competició es porta a terme anualment el mes de març. Segons l’opinió dels organitzadors, les competències que es posen a prova en la Cangur són una combinació entre la lògica i les matemàtiques, no únicament el coneixement de fórmules.

El darrer 17 de març, tots els estudiants de 1r, 2n i 3r del INS La Valira van realitzar aquesta prova. Durant l’hora i quart de durada de la prova, 180 cervells van funcionar simultàniament a ple rendiment per tal de trobar resposta als 30 reptes proposats per a cada nivell.

Ja tenim els resultats, i estem molt i molt contents de veure les bones puntuacions obtingudes com a centre. Tots i totes han fet unes proves amb bons resultats, però volem destacar especialment que tenim 6 alumnes que estan dins el millor 5% de tot Catalunya:

Resultats  de les millors puntuacions de Primer i Segon d’ESO DE TOT CATALUNYA de la prova CANGUR, aquests alumnes estan dins el millor 5% de tot Catalunya!!

Primer d’ESO

• Savina Aragó Canal
• Lluc Hernández Alonso

Segon d’ESO
• Martí Galcerán Sánchez
• Bernat Gomà Español
• Neus Fenés Aláez
• Roc Farré Gonzalez

Per la nostra part hem de dir-vos que seguirem treballant dia a dia, amb esforç i dedicació per tal de despertar en cada un dels nostre alumnes la seva millor versió. En qualsevol cas, estem convençuts que l’activitat ha estat profitosa per a tothom i que contribuirà a despertar el gust per les matemàtiques del nostre jovent.