Tallers a primària sobre els estereotips de gènere en els contes tradicionals

Els alumnes de 4t ESO portem a les escoles de primària els treball començat el curs passat a l’institut sobre els estereotips de gènere en els contes tradicionals.

Dilluns 17 de febrer un grup d’alumnes de 4t ESO vam anar a l’escola Pau Claris a fer uns tallers de contes als alumnes de l’escola. La finalitat dels tallers era conscienciar als alumnes de l’escola de quin rol tenen els personatges masculins i femenins en els contes tradicionals.

Els tallers també ens ha servit per posar a la venda una samarreta que port per el lema “Hi havia una vegada una princesa que es va salvar sola. Canvia la història”. Els beneficis són per finançar el viatge de final d’etapa Berlín 2020.