El nostre alumnat participa al Vè Festival del Joc del Pirineu

El passat dimecres 5 de març, tot l’alumnat de 1r d’ESO del nostre centre va assistir a la sala Sant Domènec per poder gaudir dels jocs que s’oferiran aquest proper cap de setmana.
Va ser una estona molt divertida, dinamitzada pels organitzadors i organitzadores del festival. Ens va semblar molt interessant que els nostres alumnes de 1r assistissin a aquest taller de jocs perquè van treballar la creació del joc cooperatiu en el projecte transversal de 1r d’ESO i també perquè pensem que és molt important fomentar el joc de taula entre el jovent, sobretot en aquesta època on tots estan molt enganxats als jocs de les màquines.