Benvinguts, alumnes de Primer!

(article creat i editat per Araceli Esquirol i Somia Raissi, de 2n d’ESO).

Dues companyes de 2n d’ESO han escrit aquest text de benvinguda als nous alumnes de 1r que acaben d’incorporar-se a La Serra:

Benvinguts alumnes de 1r d’ESO,

Aquest any serà diferent perquè ja esteu a Secundaria. Nosaltres ho vam viure l’any passat i voldríem donar-.vos alguns consells:

Aneu-vos preparant perquè hi haurà molts canvis. En primer lloc, els horaris. Prepareu-vos per matinar una mica més, ja que comencem a les 8.15. En segon lloc, els deures. Hi haurà més deures que a l’escola, així com exàmens. No us espanteu; si us organitzeu bé, no és difícil.

En tercer lloc, tindreu un “profe” per a cada matèria: Català, Castellà, Anglès, Música, Socials… Al principi costa però després et saps els noms de tots i pot ser divertit.

El vostre tutor és l’Adrià Rico, que estareu mooooltes hores amb ell. Fareu una hora de Treball personal al dia amb ell. També fareu amb ell el projecte “Escolta’m”, que és molt interessant per explicar com ens sentim.

Esperem que us ho passeu bé!

Els alumnes de 1r a l’excursió d’inici de curs al Parc Catalunya.