“Fem pinya” als diferents parcs de Sabadell

El Parc de Catalunya, el Parc de Can Gambús i el Bosc de Can Deu van ser els escenaris de les sortides de tutoria que van tenir lloc el passat 19 d’octubre. L’objectiu, com cada any, és donar un impuls a la cohesió dels grups, amb diferents activitats lúdiques i que posen en valor aspectes com la confiança, l’escolta activa o la cooperació.

Els alumnes de 1r d’ESO van gaudir d’un matí de jocs i temps lliure al Parc de Catalunya; els alumnes de 2n van descobrir el Parc de Can Gambús, amb un joc del mocador final que els hi va exigir posar a prova les seves habilitats com a “grup cohesionat”; i els alumnes de 3r i 4t van caminar fins a Sant Julià, gaudint del bosc de Can Deu amb activitats de confiança.

Aquí teniu algunes fotos i en breu us presentarem els àlbums complets.