Esmorzars literaris: 2a trobada

Article editat i creat per Marçal Puertas de 4rt

El Departament de Llengües ha organitzat la 2a trobada dels “Esmorzars literaris”, un club de lectura de contes que tindrà lloc un cop al mes durant el 1r pati, a algun espai del centre. Cada alumne que s’hagi apuntat a la llista (al plafó informatiu del 1r pis) tindrà una copia del conte per a llegir-lo i després comentar-lo tots junts mentre esmorzem.

Imagen relacionada
Julio Cortázar

Després de l’èxit de la primera trobada, s’ha decidit fer-ne una segona el proper dilluns 10 de juny abans de finalitzar el curs (i donar continuïtat el curs vinent). En aquesta ocasió, el conte escollit ha estat Continuidad de los parques, de Julio Cortázar. Es tracta d’un relat molt breu però que atrapa al lector d’una manera magistral. Us deixeu atrapar?