Bases Concurs Sant Jordi 2019

1. Participació: hi pot participar tot l’alumnat de l’Institut. Es poden presentar treballs a més d’una modalitat. Els treballs han de ser de creació pròpia i individuals.
  2. Modalitats: poesia, narració breu i fotografia matemàtica.

POESIA

Llengües: català o castellà.

Tema: El canvi

Presentació: els escrits es poden lliurar via correu electrònic a l’adreça de correu electrònic inslaserrasbd@gmail.com indicant a l’assumpte “Poesia Sant Jordi 2019”.

Extensió: entre 3 i 8 estrofes.

NARRACIÓ BREU

Llengües: català o castellà.

Tema: El canvi

Presentació: els escrits es poden lliurar via correu electrònic, a l’adreça de correu electrònic inslaserrasbd@gmail.com indicant a l’assumpte “Narració Sant Jordi 2018”.

Extensió: entre 1 i 3 fulls.

FOTOGRAFIA MATEMÀTICA

En aquest concurs hi poden participar alumnes, professors i PAS, en tres categories (alumnes de 1r cicle, alumnes de 2n cicle i professors/PAS).

Es tracta d’una fotografia que tingui relació amb les matemàtiques. Les fotografies han de ser fetes pels participants. No es poden fer fotomuntatges, cal que les fotos siguin originals. Les fotografies poden ser de qualsevol cosa, però han de tenir un sentit matemàtic.

Fotografía Matemàtica
Fotografia guanyadora del concurs del curs passat. Autor: Sergio Martínez. Títol: “Més enllà de la recta”.

Cada foto haurà de dur un títol que faci referència, d’alguna manera, al contingut matemàtic de l’obra, amb gràcia i originalitat.

Llengua: català.

Presentació: Les fotografies es lliuren via correu electrònic, a l’adreça de correu electrònic inslaserrasbd@gmail.com indicant a l’assumpte “Fotografia matemàtica Sant Jordi 2018”.

1. Premis: els guanyadors seran escollits per un jurat format per professors i personal del centre. Es reserva el dret a concedir accèssits o deixar alguna categoria deserta. Els premis es lliuraran el dilluns 23 d’abril.

Es premiarà un treball per modalitat. El premi seran els següents per a cada categoria:

POESIA i NARRACIÓ BREU: un lot de llibres.

FOTOGRAFIA MATEMÀTICA: impressió de fotografies digitals escollides pel guanyador en paper fotogràfic (només per a categoria alumnes). El guanyador de la fotografia matemàtica participarà al concurs de Fotografia Matemàtica de l’ABEAM.

1. Calendari de presentació: El termini de presentació acabarà el dimarts 5 d’abril. NO S’ACCEPTARÀ CAP TREBALL DESPRÉS D’AQUESTA DATA.