A La Serra, classes sense fum

(Article de Soukaina Bayachou, de 2n d’ESO)

Al nostre institut, els de 1r i els de 2n d’ESO vam fer un taller molt interesant que es diu Classe sense fum. Aquest programa vol conscienciar els adolescents sobre els perills del tabac, ensenyant-los el perill que hi ha en una cigarreta.

Nosaltres, el que vam fer va ser un cartell que hi havia un eslògan i un dibuix durant tres dies i també vam fer un dossier que vam fer aquells dies. Vam aprendrà molt del tabac, dels càncers que produeix, els ingredients que usen per fer-lo i els ingredients tòxics per al nostre cos.

També hem escollit un cartell representant de cada classe per a un concurs.

Podeu ampliar informació aquí: http://xtec.gencat.cat/ca/comunitat/salutescola/classe-sense-fum/

Ens els propers dies, publicarem els cartells!

Alumnes de 2n d’ESO fent el cartell de Classe sense fum