Voleu conèixer la nova redacció de La Serra?

Article creat i editat per David Illán, Montse Téllez, Adrià García, Joel Quesada i Aicha Ben Youssef, de 2n i 3r d’ESO.

Un curs mes, l’INS La Serra tornarà a proposar l’optativa “Pàgina web”. Aquesta és una optativa adreçada a treballar les competències digitals i lingüístiques dels alumnes. Aquest curs, s’oferirà a alumnes de 2n i 3r d’ESO, que aniran canviant trimestralment. Una hora a la setmana, els nois i noies de la redacció seleccionaran notícies i altres continguts, els redactaran i editaran i, finalment, els penjaran. La majoria de continguts que podeu llegir al web són feina seva i formen “La veu de La Serra”, la revista digital de l’institut. Ah, i també dinamitzaran el Twitter de l’institut!

Donem la benvinguda a la nova redacció. Per començar i practicar una mica amb la pàgina web i la redacció periodística, hem

demanat que es presentin:

David Illán.

Hola! Sóc el David, soc un dels redactors nous de la pàgina web. Aquest és el segon any que estic aquí i aquest curs he escollit aquesta optativa perquè m’agraden les pàgines web.

Adrià Garcia.

Hola, jo soc l’Adrià Garcia. Aquest any estic amb l’Adriá Rico en l’optativa de Pàgina web. Espero que em posi bona nota perquè m’esforçaré molt. A mi m’agrada molt jugar a futbol amb els meus amics al parc del barri.

Joel Quesada.
Hola, soc el Joel Quesada. Tinc dotze anys i visc a Torre romeu. M’agrada molt el futbol i la geografia, és a dir, les banderes, els països, les capitals… De gran, m’agradaria ser periodista esportiu:  retransmetre partits, fer els diaris…

Aicha Ben Youssef.
Hola! Sóc l’Aicha Ben Youssef, i sóc alumna de 2nB. Aquest trimestre faig Pàgina Web amb l’Adrià. Sóc una alumna que li agrada treballar molt totes les assignatures que faig a l’Institut La Serra, però la meva preferida és l’anglès. M’agrada molt sortir al parc amb la meva cosina, la Yasmina. Visc a Torre Romeu,un barri ple de cultures boniques.
Aminata Kaba
Hola sóc Aminata Kaba tinc 13 anys  vaig a 2n  ESO. Aquest trimestre faig l’optativa Pagina Web. Sóc de Sabadell i m’agrada molt la meva barri i anar jugar molt al parc amb les meves amigues.
Montserrat Tellez
Hola sóc la Montse Téllez, alumna de 3r. Aquest es el meu 2n any en aquesta optativa. Sóc una alumna que li agrada molt treballar i estudiar. Les meves aficions són llegir i estar amb les meves amigues. També m’agraden les xarxes socials i m’encarregaré del twitter del institut. Crec que la vida es única i hem de saber com aprofitar-la al màxim.

Adrià Rico. Professor.

Hola! Sóc l’Adrià, i sóc el professor de l’optativa! Aquest és el 4t curs que sóc a la Serra i ja és per a mi com una família! M’agrada molt treballar aquí, i intento aprendre cada dia dels meus companys i companyes profesors, i, especialment, dels nois i noies! Sóc periodista i m’agrada molt llegir i escriure. Considero que és important estar “al dia” i ben informat, tot i que també trobo bàsic desconnectar de les xarxes i filtrar tota la informació que rebem. A la Serra sóc professor de Castellà i tutor de 3r d’ESO. Sóc de Sabadell i m’estimo molt la meva ciutat.