Visita al Club Natació Sabadell

Article creat i editat per Arnau Puertas  (1r ESO)

Aquest dimecres 9 de maig els alumnes de 1r d’ESO vam anar al Club Natació Sabadell a Can Llong. La responsable de control de qualitat ens va fer una visita per totes les instal·lacions. Ens va ensenyar tota la part de fitness, piscines de waterpolo, les piscines exteriors, etc. A part de fer natació, el Club també té equips de volei, futbol, tennis taula, paddel, petanca, etc. Després de la visita els alumnes i professors ens vam banyar a les piscines interiors, concretament a la piscina coneguda com “Aquajocs” i ens ho vam passar molt bé.

Ens parla d’aquesta piscina interior on es fan partits de waterpolo
A la porta del Club Natació Sabadell