Us presentem la redacció de La Serra!

Aquest curs, s’ha presentat una nova una optativa anomenada “Pàgina web”. Sota aquest nom trobem una assignatura molt enfocada a treballar els mitjans de comunicació i el periodisme de la manera més directe possible: esdevenint periodistes! Per això, els alumnes de l’optativa són els encarregats de gestionar les notícies i altres continguts de la pàgina web que esteu llegint.

Aquests alumnes són Sergio Martínez i Esther Font (3r d’ESO), Shakira Flores (2n d’ESO) i Judit Juncosa, Araceli Esquirol, Alegria Navarreta, Judit Fernández, Aïda Pérez i Lucia Poderoso (1r d’ESO). El professor que dinamitza l’assignatura és l’Adrià Rico, també professor de Castellà.

Els alumnes són els encarregats de buscar informació, fer fotografies, entrevistas professors i alumnes i organitzar els continguts amb previsió. L’objectiu és aprendre com funciona un mitjà de comunicació i desenvolupar la competència comunicativa.

Aquesta nova assignatura ha coincidit amb l’obertura de la nova pàgina web del centre, que utilitza el sistema Nodes, que ofereix el Departament d’Ensenyament de la Generalitat als seus centres.
Aquests dies hem estat preparant les entrevistes a altres optatives, per aconseguir alguna noticia con les que veureu durant aquest curs. Durant els propers mesos, també es volen treballar altres continguts o eines, com el vídeo, i realitzar alguna visita a mitjans de comunicació locals, com Ràdio Sabadell.