TokApp: nova via de comunicació amb les famílies

Resultat d'imatges de tokapp

Article creat per David Illán (2nB)

L’Institut La Serra vol comunicar a famílies i alumnes que, a partir d’ara, els enviarem la informació que necessitin (avisos, notificacions… ) a través de l’aplicació gratuïta Tokapp.

TokApp és una aplicació mòbil que millora la comunicació entre institucions i usuaris. La aplicació serveix per comunicar als pares quan volen parlar de la forma més senzilla i ràpida possible. Per aquest mitjà podran obtenir informació immediata. És totalment gratuïta per a telefons Android i iOS.

Per a descarregar-la, seguiu aquestes instruccions:

• Entra a la botiga App Store, Play Store Store del teu telèfon.
  • Cerca l’aplicació de TokApp School i descarrega-la.
  • Obre l’aplicació, selecciona el teu país i valida el telèfon o el correu electrònic que has facilitat al centre a l’inici de curs.
  • Escriu el teu nom d’usuari i contrasenya que vulguis utilitzar.
  • Moure la icona de l’app a la pantalla principal del vostre mòbil.
  • Per a qualsevol dubte o consulta, contacta amb nosaltres o a soporte@tokapp.com

Més informació a: https://www.tokappschool.com/