Taller de capacitació digital i acompanyament educatiu per a famílies

Des de l’institut s’ha organitzat una formació per a les famílies dels nostres alumnes. Es tracta del taller gratuït per a famílies sobre capacitació digital i acompanyament educatiu, que pertany al Pla de Millora d’Oportunitats Educatives del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya. L’objectiu del taller és aprendre a fer servir les eines digitals com Gmail, Tokapp, Google Classroom… les més utilitzades per l’alumnat i així, poder ajudar a les vostres filles i fills en el seu aprenentatge i organització.

TALLER DE CAPACITACIÓ DIGITAL I ACOMPANYAMENT EDUCATIU PER A FAMÍLIES

Seria informar que oferim aquest taller gratuït per a les famílies i que si estan interessats que ens truquin dimarts i dijous i preguntin:

Dies: Dijous i Divendres. Horari: 9:15 a 11:45

Espai: Centre Cívic vell, (on hi ha Pandora).

Inici: 11 de Març

Grups:

–       Un grup (màxim 6 per grup) dijous  7 sessions

–       Un grup (màxim 6 per grup) divendres 7 sessions

Contingut: Eines digitals (Gmail, TokApp, Classroom, …) i estratègies i orientacions per a acompanyar als fills en el procés escolar.

Aquest taller pertany al “Pla de Millora d’Oportunitats Educatives” del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

Si esteu interessats/des, truqueu a l’institut dimarts i dijous i demaneu més informació. Moltes gràcies per la vostra atenció!