Assaig obert de dansa al Teatre Principal

Article creat i editat per Judith Fernández 2n A.

El dimecres dia 14 de febrer els alumnes de 2n d’ESO van anar a veure l’espectacle de dansa que van fer al Teatre Principal. La sortida formava part de les assignatures d’Educació Física i Música, ja que a les dues estem treballant la dansa. De fet, era una assaig obert de l’espectacle que es faria diumenge següent: el Projecte Nacional de Dansa.

En acabar el ball, van demanar 6 voluntaris perquè fessin alguns passos dels que havien fet. Els alumnes van ser triat de l’altre institut que va anar. L’espectacle va ser molt divertit perquè van estar molts dies darreres preparant els passos del ball que eren molt difícils, però, segons van explicar, com van estar moltes hores assajant, els hi va sortir. Ens ho van mostrar amb diferents tipus de músiques.

Per acabar, els 6 nois i noies que van fer els passos, van respondre les preguntes dels alumnes de tots els instituts. Una gran experiència!

Els alumnes de 2n A i 2n B de la Serra escoltant als nois i noies