Sabeu quines optatives fan els alumnes de 3r?

Article creat per Romayssae Derouichi (3rB)

Els alumnes de 3r d’ESO ja han començat les seves optatives d’aquest nou curs. Les optatives són una matèria què es fa 1 hora a la setmana i formen part dels aprenentatges de curs. S’ofereixen 4 optatives que tracten diferents temes cadascuna. Es fan en petits grups limitats de persones.

Les optatives de 3r són:

FRANCES: Es treballa la llengua francesa. L’idea principal és aprendre una mica a parlar, escriure i llegir en francès, començant de zero.

Imatge dels alumnes de Pàgina web

PÀGINA WEB: La idea principal de la matèria és mantenir la pàgina web i xarxes de l’institut La Serra actualitzada cada setmana.

TECNOLOGIA: Al llarg del curs faran maquetes de diferents projectes al mòdul de Tecnologia, però de manera diferent a Tecnologia comú.

Els alumnes de Tecnologia al mòdul.

INTERPRETACIÓ: En aquesta optativa es preparen diferents  obres de teatre i com entrar en el paper. També estan   aprenent a millorar l’expressió corporal i verbal.

Els alumnes d’Interpretació en plena dinàmica de treball