Projecte de 2n d’ESO: documental sobre La Serra

Els alumnes de 2n d’ESO han dut a terme un projecte en el qual havien de crear un documental sobre l’institut. El vídeo està destinat als alumnes del centre, però també a aquells que encara no en formen part, amb l’objectiu de conèixer el projecte. Per això, han entrevistat docents, alumnes i antics alumnes i altres professionals del nostre institut, com l’anterior director Joan Calbet. Aquest és el documental escollit per a ser utilitzat per a donar a conèixer La Serra. És obra del Mohssine, Seina, Sanjo i Jose Antonio, de 2n B.