La importància de la higiene de mans: experiment de Biologia

Creat per Romayssae Derouichi de 3r B

El dijous 25 de novembre, els alumnes de 3r B, en grups reduïts, a la matèria de Biologia i Geologia, van fer un experiment, el qual tenia com a objectiu comprendre i valorar la importància del gel hidroalcohòlic i el rentat de les mans (I més en aquests temps de covid).

El treball tan profitós que van fer els alumnes tractava d’agafar mostres de diferents llocs de l’institut, com per exemple la barana de les escales, la font del pati, la porteria, la finestra del laboratori, els seus propis dits… amb un bastonet, per tal d’obtenir dies després els resultats a sobre de la placa de petri, la qual tenia una gelatina d’agar per posar-ne les mostres.

Gràcies a aquest experiment, hem pogut posar en evidència tots els patògens que ens envolten i que anem tocant al llarg del dia. Ara valorarem més la importància de la higiene de les mans.

Aquí teniu algunes imatges que vam fer durant l’experiment.