Jornada Esportiva a La Serra

L’alumna de 4t Ibti El Ouardy dóna instruccions del joc de l’aranya.

Article creat per Alegria Navarrete i editat i penjat per Godwin Etinosa

El dia 26 de maig va ser un dia esportiu per a l’Institut La Serra. Els alumnes de 4t d’ESO van preparar unes activitats relacionades amb l’esport.

La jornada va estar dividida en dues parts:

• Primer havíem d’escollir dues activitats, segons si volíem estar mitja hora amb la mateixa activitat, o un quart d’hora amb una activitat i l’altre quart d’hora amb una diferent. Aquesta activitat es podia fer amb les persones que volies. Es tractata de jocs exteriors, com l’aranya.
  • A la segona part havíem de fer grups de 5 o 6 persones i fèiem un circuit, recorrent diferents activitats fins haver-les fet totes. En aquest cas, hi havia esports com bàsquet o bàdminton.

Una vegada acabada aquestes activitats de les jornades esportives, tant com alumnes com professors ens vam marxar de vacances de Setmana Santa.

L’ alumne Emilio Arenas de 4rt d’ ESO controla una partit de basquet