Graduació de 4t d’ESO: 1a promoció de La Serra

Alumnes, famílies i professorat van passar per “photocall”

El passat 21 de juny vam acomiadar els alumnes de 4t d’ESO en un acte de graduació molt emotiu. Es tracta del primer acte de graduació en els 4 anys d’història de l’institut. Aquest grup d’alumnes que vam acomiadar va ser el grup inicial que va començar a l’institut el 2014. En l’acte hi van participar els alumnes, les seves famílies, professorat i convidats de l’entorn del barri i de la ciutat. Van destacar les intervencions del cap de Personal dels Serveis Centrals d’Ensenyament, Ignasi Garcia; la ex-inspectora Eulàlia Picas; l’inspector Josep Plancheria; l’exdirector del centre, Joan Calbet; la directora del centre, Susana Bayo; i el diputat del Congrés dels Diputats, Joan Mena, veí de Torre-romeu i exalumne de l’escola Agnès Armengol.

Foto final dels alumnes amb els tutors.

Al llarg de l’acte vam tenir moments de riure i plorar, recordant diversos moments del grup en vídeos i fotos. El punt àlgid va ser el repartiment de les orles i dels birrets.

Desitgem molta sort a tots els alumnes en aquest nou camí! Heu deixat un record preciós al centre que no oblidarem!

El diputat Joan Mena va explicar el seu pas per l’escola Agnès Armengol i va parlar de la importància de reivindicar el barri.