Festa de graduació de 4t! 29 de juny. Horaris i invitacions

El proper dimecres 29 de juny serà un dia molt especial! Acomiadarem els alumnes de 4t d’ESO de la promoció 2018-2022 després de 4 anys a La Serra. Serà un moment emotiu en el qual recordarem moments únics i desitjarem molta sort en

La promoció 2018-2019 va ser la darrera que va poder celebrar la graduació amb normalitat.

els seus reptes futurs als nostres alumnes.

Després d’un parell de cursos amb restriccions degut a la pandèmia, per fi recuperem la normalitat en aquest tipus de celebracions! Estan convidats a la festa tots els alumnes de la promoció així com cinc persones per cada alumne. Els familiars o amics que vulguin venir, hauran d’omplir el qüestionari que s’ha enviat a les famílies via tokapp. Cada alumne pot convidar cinc persones.

A la celebració hi haurà moments per als parlaments, la festa, el berenar i algunes sorpreses que ja anireu trobant! Per a més informació, podeu trucar a l’institut.

Imatge de la graduació del curs passat, de la promoció 2017-2021, encara marcada per les restriccions.