Excursions tutorials del 14 i 17 de febrer a Barcelona

Article creat i editat per Jihad El Aluei, de 2n d’ESO

El proper divendres dia 14 de febrer i el dilluns 17 de febrer, tots els alumnes del institut La Serra anirem d’excursió. Són sortides tutorials, amb l’objectiu de gaudir del grup i fer pinya entre nosaltres.

Cada curs anirà a un parc o espai de Barcelona:

• 1r d´ESO: anirà al Park Güell, situat a Barcelona. El Park Güell és un espai emblemàtic de Barcelona, amb edificis amb detalls fets de ceràmica i de vidre a la manera dels mosaics. És una de les obres més grans del sud de Europa i més destacades del Modernisme i d’Antoni Gaudí. L’any passat el alumnes de 1r van gaudir molt de la sortida amb una gimcana fotogràfica.
  • 2n d´ESO anirà al Laberint d’Horta, situat al districte d’Horta-Guinardó de Barcelona. El Parc del Laberint d’Horta és un jardí històric, amb un jardí neoclàssic del segle XVIII i un jardí romàntic del segle XIX.  Es el laberint més antic que es conserva a la ciutat.
  •  3r i 4r d´ESO faran l’excursió als Tres Turons de Barcelona, començant pel Turó de la Rovira. Aquest lloc és una muntanya de 262 metres que es situa al municipi de Barcelona, també al districte d’Horta-Guinardó. A part de les restes de barraques i de bateries antiaèries, destaquen una de les millors vistes de Barcelona.

Divendres 14 de febrer serà el torn de 1r i 2n d’ESO, mentre que el dilluns 17 sortiran els alumnes de 3r i 4t. Aquí teniu algunes fotos de l’any passat: