Esquiada 2021: La Serra a La Masella!

Aquest dimarts 16 de març, les noies i nois de La Serra van gaudir d’una fantàstica sortida a la neu. Prop de 100 alumnes i professors vam desplaçar-nos fins a l’estació d’esquí de La Masella (Alp, Cerdanya) i vam gaudir d’una jornada especial i inoblidable, després de molts mesos sense poder realitzar cap excursió per la situació de pandèmia patida. Durant gairebé 4 hores, els alumnes van participar a un taller d’esquí, que va ser per a la majoria un primer contacte amb aquest esport.

Aquesta activitat ha estat possible gràcies al Pla de Millora d’Oportunitats Educatives del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

Us deixem un primer tast amb algunes imatges. Ben aviat, podreu llegir una crònica més detallada a càrrec dels alumnes de l’optativa de Pàgina web!