Entrevista a Jose Daniel

Article creat per Shakira Flores de 4t d’ESO

“M’agrada més on visc ara, és tot més diferent”

Avui parlem amb l’alumne de 4t d’ESO el Jose Daniel Martinez, ens parlarà sobre on estudiava abans de traslladar-se a Barcelona.

On vivies abans de vindre a Sabadell?

Jose Daniel Martinez de 4t d’ESO

En Ecuador, en una casa ubicada en la costa de Guayaquil al costat de la platja.

Perquè ets vas traslladar?

Per estudiar i perquè la meva mare va vule vindre a torre romeu.

Estas content amb el canvi de lloc?

Sí, perquè m’agrada molt l’ambient d’aquí.

Que era el que més t’agradava de la teva ciutat?

El que més m’agrada era la gent perquè, alla son bona gent, humildas, i estimen molt ràpid.

Que t’agrada més on vivies o on vius ara?

M’agrada més on visc ara, és tot més diferent.

Anaves a un altre escola o institut? com es deia?

Si, es deia Edison Ernesto Mendoza

Que voldries estudiar quan surtis de l’institut? perquè?

Viu estudiar un cicle mig i un cicle superior, per què m’agrada els cotxes.

On t’agradaria viure de gran? i amb qui?

Fins ara no ho tinc clar, però m’agradaria continuant vivint aquí a Sabadell. M’agrada molt el ambient i també els meus amics. El que sí tinc clar és que vui viure amb la meva família quan tingi la possibilitat de casarme i tindre una esposa y els meus fills.