Els alumnes de 3r fan una sortida al Parc de Can Gambús

! Bon dia ¡

L’altre dia els alumnes de 3r, vam anar a fer una sortida tutorial al Parc de Can Gambús. En arribar al parc hem esmorzat amb els companys, després d’esmorzar, hem fet moltes activitats maquíssimes amb els professors, va ser molt divertit. Després de fer les activitats amb els professors, ens van deixar temps lliure per anar a jugar amb els amics, ens ho vam passar superbé, hi havia molts jocs per jugar. Ens agraden molt les sortides tutorials perquè ens coneixem més entre nosaltres també amb professors i socialitzem més.

Redactora: Mamasa