Eines per aconseguir igualtat a l’esport

Artícle creat i editat per Montse Téllez (3r d’ESO)

El passat 27 de novembre, els alumnes de l’optativa de Visual de 4t van col·locar un panell reivindicant l’igualtat a l’esport femení. El projecte va ser creat per la Susana Bayó, professora d’Educació Física i la Isabel Amigo, professora de Visual i Plàstica “Un dia mirant el calendari vaig pensar que li podem donar més visibilitat i aprofitar les imatges per fer una mostra d’una part de l’esport femení que es practica a Sabadell.” comenta la Susana “Sembla que darrerament els mitjans de comunicació comencen a donar una mica de visibilitat a l’esport femení i nosaltres també hem de potenciar que les noies facin i gaudeixin de l’esport.”. D’altra banda ens comentava que està molt contenta amb el resultat del projecte.

Aquí teniu la fotografia del panell.

Panell creat pels alumnes de l’optativa de Visual de 4t