Compartim calendari, no perdem el fil

Aquest curs 2017-2018 hem estrenat un nou servei al web de l’institut: el calendari compartit. Aquest utilitza la tecnologia Google Calendar, un sistema força senzill.

El calendari és accessible per 3 vies:
– A la portada del web, el trobareu en un format petit a la columna esquerra.
– Al menú principal superior (el d’icones), el trobareu a l’apartat “Calendari”.
– Als menús interiors, a l’apartat “Calendari” dins de l’apartat principal “L’institut”.

Amb aquest sistema, volem compartir al màxim tota la informació entre alumnes, professors i famílies i que esdevingui un complement a l’ús ja consolidat de l’agenda personal de l’alumne.

Un altre aspecte interessant d’aquest calendari és que el gestionen els mateixos alumnes. A cada grup, de 1r a 4t, hi ha un o varis responsables de “Calendari”, que tenen “permisos” per afegir dates a aquest.