Carnestoltes ha tornat!

Article redactat per Achraf Ben Kerta i editat per Adrià Velasco (2n d’ESO)

Els professors disfressats d’alumnes

El dia 9 de febrer, l’Institut La Serra celebrarà l’animada festa de Carnestoltes. Es començarà el dia amb uns tallers: maquillatge, polseres, cuina, ping-pong, karaoke….Quan acabin els tallers, els alumnes i professor es dirigiran al gimnàs per començar el concurs.

L’horari d’aquest divendres 9 de febrer serà especial: de 9h a 13h.

Segur que els professor ens faran una sorpresa, disfressant-se de alguna cosa i alguns alumnes també. L’any passat la disfressa dels professors ens va sorprendre a tots: es van disfressar d’alumnes!

Taller de maquillatge

Per a concursar en el concurs de disfresses, que es farà al gimnàs, es podrà participar individualment o col·lectivament.

Els professors i delegats seran el jurat i el concurs consisteix en les tres millor 3 disfresses en col·lectiu i 3 de individual. Els alumnes passaran per una passarel·la per ensenyar les seves disfresses.

El jurat. Qui és professor i qui és alunmne?

Quan acabi el concurs, posarem musica i els professor prepararan un ball.