Carnestoltes 2019: la boda de l’any

Article creat i editat per Aida Pérez, de 3r d’ESO.

El dia 1 de març , l’Institut va celebrar l’animada festa de Carnestoltes. Com cada any, el dia va començar amb la tradicional sorpresa dels professors: quina serà la disfressa d’aquest any? Aquest curs han fet un casament representat per ells on els protagonistes d’aquella meravellosa celebració eren la Carme – fent de nuvi – i l’Ivan – fent de núvia.

El dia va continuar amb una sèrie de tallers: maquillatge, polseres, cuina, tennis-taula, just-dance….

Els tallers van durar pràcticament tot el matí i, al acabar, alumnes i professors van anar cap al gimnàs a fer el concurs de disfresses de cada any. Es van presentar alumnes de gairebé tots els cursos. Aquí teniu algunes fotos de la jornada!