Arriba el Carnestoltes a La Serra!

Article creat i editat per Esther Font (redacció de La Veu de La Serra).

carnest
Els professors van sorprendre als alumnes

El dia 24 de febrer a l’Institut la Serra es va celebrar una animada festa de carnestoltes. Els alumnes van començar el dia fent diferents tallers com: maquillatge, polseres, cuina, mascares, ping-pong, karaoke… Els professors van sorprendre als alumnes vestint-se com ells i alguns alumnes també van disfressar-se per participar en el concurs de disfresses, on es podia participar individual o col·lectivament.

Al finalitzar els tallers, tant alumnes com professors, van dirigir-se al gimnàs per donar inici al concurs. Allà el jurat, format per tres professores, la Rosa, Esther i Raquel, i una alumna, l’Esther, va mirar com tots el participants desfilaven mostrant la seva disfressa. Els premis individuals els van rebre el Sergio de 3r amb la primera posició, el Jose Manuel de 1r amb la segona posició i la Judith de 1r amb la tercera posició. Els premis col·lectius van ser guanyats per la Salma i la Ibti de 3r amb la primera posició, la Nyuma i la Mari Carmen de 2n amb la segona posició i la Yasmin de 2n i la Marta de 1r amb la tercera posició.

carnestl
Taller de maquillatge
jurat
El jurat del concurs de disfresses

Al finalitzar el concurs van posar música i els professors van fer un ball que havien preparat. Després gairebé tothom va ballar les cançons que sonaven. Tot i que no va fer molt bon dia, no va suposar cap problema ni inconvenient i tots s’ho van passar bé.