5 alumnes de La Serra gaudeixen del Campus Ítaca 2019

En Buba, la Marilia, la Judit, la Soukaina i la Somia (3r d’ESO) han gaudit del Campus Ítaca 2019, un programa creat per la Fundació Autònoma Solidària, destinat a alumnes d’ESO on aproximar-se al món universitari durant els primers dies de vacances. Del 25 de juny al 3 de juliol, aquests 5 alumnes han assistit cada dia a la Universitat Autònoma de Barcelona, al campus de Bellaterra, per descobrir les seves instal·lacions, dur a terme activitats vinculades al futur acadèmic i conèixer altres companyes i companys d’altres instituts. L’objectiu del Campus és engrescar als nois i noies a seguir estudiant més enllà de l’ESO i conèixer totes les possibilitats i recorreguts que hi poden trobar.

L’experiència ha estat molt positiva per als 5 alumnes de La Serra. Marxen amb una motxilla carregada de records, projectes i coneixences que els acompanyaran els propers anys.

Algunes de les experiències del Campus Autor: Fund. Autònoma Solidària