RAP: EL RACISMO SE CURA.

Els i les alumnes de 2n d’ESO B de l’Institut La Serra us presenten la seva creació musical: El racismo se cura.

Es tracta d’un rap escrit i interpretat per les alumnes d’aquesta classe. En aquesta cançó, 2n B ha aprofitat per aprofundir en el tema del racisme. Després d’un debat en que vam posar en comú experiències viscudes sobre el racisme, vam estar escrivint les rimes i escoltant diverses bases musicals que ens agradaven. Vam seleccionar les millors rimes i ho vam gravar al mateix institut amb un petit home studio musical.