Sortides tutorials d’inici de curs de 1r i 2n d’ESO

Article creat per Aicha Ben Youssef (2n d’ESO) i editat per Montse Pérez (3r d’ESO)

El passat 25 d’octubre els alumnes i les alumnes de 1r i 2n d’ESO vam anar d’excursió. Els de 1r van anar al Parc Catalunya i nosaltres, els de 2n, vam anar al Parc Can Gambús. L’objectiu de la sortida era treballar la cohesió i confiança en grup. Quan vam arribar vam jugar una estona per veure el parc i després vam esmorzar.

Seguidament vam fer activitats en grup com per exemple; el mocador, “cuit i amagar”, etc. Amb aquells jocs ens vam ajudar entre nosaltres i ens vam unir més. Després vam tenir un temps lliure per parlar de com ha anat l’estona i de jugar o de fer fotos amb les amigues i amics.

Va ser molt emocionant no hi ha res millor que fer excursions amb els meus companys de classe, m’ho passo molt bé rient i jugant amb ells.

Els jocs van estar molt bé perquè ens han unit més i hem treballat en grup.