Castanyada 2020

Article creat per alumnes de 3rAA.

El passat dia 30 els alumnes de la Serra van celebrar una castanyada diferent. Malgrat que no podien fer castanyes ni panellets van gaudir del dia.
La jornada va començar a les 9:15 amb la realització de diversos tallers de treballs manuals inspirades en Halloween. Aquests tallers van tenir una duració d’una hora, seguida d’una estona d’esbarjo.
Les dues hores següents les van dedicar a la visualització d’una pel·lícula. Les pel·lícules van ser seleccionades pel grup d’alumnes de 4t que fa arts escèniques, tenint en compte l’edat adequada per a cada curs. En generals, els alumnes van estar content amb la selecció. Per acabar, una altra estona de lleure fins a l’hora de plegar.
Per concloure, tot i ser diferent dels altres anys, ens ho vam passar molt bé.