Dia de l’Educació Física al Carrer #DEFC

L’INSTITUT LA SERRA CELEBRA EL DIA DE L’EDUCACIÓ FÍSICA AL CARRER (DEFC)
El DEFC impulsa accions que promouen l’assoliment dels ODS i relaciona diferents activitats saludables per a la ciutadania, el medi que l’envolta i la societat, mitjançant les classes d’Educació Física. En aquest cas, aprofitant el nou currículum d’Educació Física, que atorga competències de mobilitat activa i saludable, s'afegeix un nou valor a la importància de l’Educació Física.
Des de l’Institut la Serra hem volgut participar d’aquesta diada fent les classes d’Educació Física al nostre entorn urbà.
L’alumnat de 4t d’ESO ha fet varies activitats a l’skateparc de Torre-Romeu, entre d’altres cal·listènia, cordes i esports col·lectius.

L’alumnat de 1r d’ESO farà activitats al Rodal.