Per fi arriben les colònies

Del dimecres 6 al divendres 8 d’abril de 2022, el grup de Kitsune i la meitat d’Hidra (2n d’ESO) vam anar de colònies a Planoles, al Ripollès.

El primer dia vam anar en autocar fins a Ripoll, on ens van fer una petita visita guiada pel Monestir de Santa Maria i una activitat de cal·ligrafia romànica a l’Scriptorium. Encara que es van fer una mica llargues, a tots ens van entretenir. Un cop acabada la introducció, vam agafar el tren per a arribar, finalment, a l’alberg. Ens vam instal·lar, vam sopar, i a la nit vam fer una cursa d’orientació per la zona.

Ens vam despertar el segon dia, vam esmorzar, i vam preparar les motxilles per anar-nos-en a caminar. Vam fer una excursió de tot el dia, on el Raimon i la Rita (del camp d’aprenentatge) ens van anar explicant anècdotes i dades de la natura, ensenyant-nos a diferenciar ocells, etcètera. Vam dinar uns entrepans, i vam acabar d’arribar a la casa. Vam tenir la tarda lliure, on vam gaudir de les pistes esportives. A la nit, ens van preparar un joc musical amb discoteca.

L’últim dia, després d’esmorzar, vam fer unes activitats més lúdiques, en el nostre cas, tirolina i equilibris amb caixes. A part, el Miquel (del CDA) ens va fer un taller d’arquitectura, on vam aprendre a fer arcs. Finalment, ens va venir a buscar l’autocar a l’alberg, i vam tornar directament.

Personalment, crec que van ser unes colònies fantàstiques, tenint en compte que només van ser 48 hores.