Chromebooks

Informació sobre els dispositius digitals

El Chromebook és el dispositiu digital que l’alumnat utilitza com a eina de treball habitual a l’institut.

• Es pot fer la compra del dispositiu mitjançant Fdos amb la informació que us facilitem a continuació (opció recomanada). En aquest cas els Chromebooks ja vindran gestionats i configurats sota el domini @inslasagrera i el servei de reparació i garantia es podrà gestionar a través del centre. Rebreu l’equip directament al centre els primers dies de setembre.
  • En cas que tingueu previst fer la compra del Chromebook pel vostre compte o utilitzar-ne un de propi, cal que us poseu en contacte amb la coordinació TIC del centre directament al correu coordinaciotic@inslasagrera.cat.
  • En cas que preveieu problemes de qualsevol tipus per poder disposar de Chromebook al setembre, és molt important que us poseu en contacte amb la coordinació TIC del centre directament al correu coordinaciotic@inslasagrera.cat. Tan bon punt us poseu en contacte amb la coordinació TIC buscarem solucions per poder començar el curs amb normalitat.
  • Si l’alumne/a s’incorpora per primera vegada al centre a 2n, 3r o 4t d’ESO o durant el curs anterior ha tingut problemes per disposar de Chromebook propi, pot efectuar la compra seguint el mateix procediment que l’alumnat de nova incorporació de 1r d’ESO.

Si teniu qualsevol dubte o us cal qualsevol aclariment us podeu posar en contacte amb coordinaciotic@inslasagrera.cat.

Informació dels chromebooks per al curs 2022-23