Pilars pedagògics
- L’acompanyament emocional de l’alumnat des de la seva entrada al centre i durant tota l’etapa, amb la presència de l’adult facilitador al seu costat.
- La inclusió en el seu sentit més ampli per garantir la igualtat d’oportunitats a tot l’alumnat.
- L’enfocament globalitzat de l’aprenentatge, amb les metodologies que hi són coherents, i el foment de la creativitat.Â
La jornada s’organitza en 3 grans franges horà ries:
Propostes instrumentals per assolir les competències de l’à mbit lingüÃstic i matemà tic.
- Treball en grup classe
- Codocències
- Suports especÃfics a l’aula per afavorir la inclusió
- Objectius personalitzats segons el Pla Personal d’Aprenentatge i Treball
Treball globalitzat de l’à mbit cientificotecnològic i social, amb els suport de les à rees instrumentals.
- Els tres grups estaran en franja horà ria
- 4 docents per tres grups (múltiples agrupacions)
- Treball en grups cooperatius
- Dispositiu digital personal
Creacions per fomentar la creativitat des de totes les à rees.
- Foment de l’expressió i la creativitat ens tots els à mbits
- 4-5 creacions simultà nies de 36 hores de durada
- D’elecció voluntà ria garantint el mÃnims de música i visual i plà stica
- Introducció de la segona llengua estrangera