La cabra al club de lectura

El club de lectura ja fa uns anys que existeix a l’institut. Però avui us parlaré de la meva experiència al club de lectura, com a alumne de 1r d’ESO.

Vaig conèixer el club gràcies a la Mercè, la meva professora de castellà i responsable de la biblioteca. De tota manera, el club el dinamitza la Mònica Gutiérrez una escriptora que va ser professora del nostre institut.

En una primera trobada ens donen el llibre que hem de llegir. Ens el podem endur a casa, i llegir-ho fins a la data establerta per la dinamitzadora del club de lectura.

En aquest primer club de lectura hem llegit: La cabra d’Anne Fleming.

La trobada del club m’ha agradat molt i ha sigut molt interessant, ja que ens han explicat coses del llibre que no sabíem. També ha sigut molt entretingut, ja que hem pogut participar, dir la nostra opinió i escoltar el parer dels altres.

Una de les coses que ens han explicat al club ha estat el perquè han escollit aquest llibre. Ens han comentat que fomenten llibres que normalment no escolliríem per nosaltres mateixos (en això tenen raó perquè a mi m’agraden més d’aventures o ficció). No obstant això, el llibre m’ha enganxat i ha sigut fàcil de llegir.

Recomano formar part del club, ja que com he dit és divertit i fomenta la lectura de llibres que no agafaríem per nosaltres mateixos.

Aarón (Aire)

1r d’ESO