Visita comentada al CAC Fabra i Coats

L’alumnat de 4t d’ESO que està realitzant l’APS “POV. Una col·lecció de rumors” us vol convidar a la visita comentada de l’exposició “ Cable City Dance Cable City Sea de Rossella Biscotti ” al Centre d’Art Contemporani de la Fabra i Coats.

El dimarts dia 19 de desembre de 17:00 a 20:00 h l’alumnat de 4t d’ESO us oferirà la possibilitat de visitar aquesta exposició amb una visita comentada oberta al públic en la que han estat treballant aquest trimestre.

Una oportunitat de poder visitar aquesta exposició de l’artista Rossella Biscotti, en família, amb amics o de forma individual en aquest extraordinari espai a través de la perspectiva de l’alumnat.

S’oferirà una visita guiada cada 30 minuts a partir de les 17:00 h fins a les 20:00, podeu venir directament o fer inscripció a activitat-centredart@bcn.cat per tal de fer una previsió de l’assistència.

Aquest projecte d’aprenentatge i servei (APS) ha estat acompanyat per la Marta R. Chust i el Roc Domingo Puig, amb l’objectiu final de fer aquesta visita des de la perspectiva de l’alumnat a partir d’un recull de veus i d’experiències de tots els agents implicats a fer realitat una exposició: l’artista, la comissària, els muntadors, el personal de sala, els visitants i, fins i tot, els mateixos objectes artístics.

Activitat gratuïta

Fabra i Coats: Centre d’Art Contemporani, C/ Sant Adrià 20, Sant Andreu, Barcelona.

Us hi esperem!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *